Tamil for goddag

- Tamil for goddag


Bloggen er tænkt som mit bindeled i mellem Danmark og Indien.
Planer er, at jeg vil forsøge at skrive om mine oplevelser, tanker og erfaringer på min 6 måneder lange rejse til Indien, så de der kunne have lyst til at følge med, får et lille indblik i, hvad der sker hos mig.
Jeg glæder mig til at dele min oplevelser med jer!
Pas på Danmark for mig :)

søndag den 11. august 2013

Forventningens glæde!

Så er det ved at være snart jeg, sammen med Pernille, smutter til Madurai i Indien! Jeg glæder mig ubeskrivelig meget, og med det forberedelseskursus vi har deltaget i den seneste uge, er forventningerne ikke blevet mindre.
Vi fik sat ord på nogen af de bekymringer og udfordringer vi vil få i Indien, men samtidig fik vi også for alvor forventninger til hvad rejsen kommer til at betyde for os selv og dem vi kommer til at møde dernede.
Jeg har i lang tid talt dagene til vi skal afsted, men det er ved at være rigtig nemt nu - for der er kun 17 dage til flyet letter!
Billedet er af alle volontørerne fra kurset, de fleste skal til Afrika, men Pernille og jeg smutter til Indien. Rigtig god tur til jer alle sammen! - og nå ja, hvad gør det så, at det kun er halvdelen af ens hoved der er med ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar